Tuesday, September 4, 2012

Come Back....

Waaaaahahahaha...Dah lama tak buka blog nie..Actually dah terlupa pun yang rupa - rupanya aku ader blog nie...huhuhu...Ntah kenapa lately terasa macam nak menulis blog plak setelah best tgk kawan2 yang selalu update entry blog derang....Maybe juga disebabkan sekarang aku berjauhan and jarang2 jumpa dengan En Suami, so, kalo nak bercerita segala hal yang dilalui seharian tuh kdg2 x sempat...cakap yang penting2 jer... So, kat sini la kot kalo nak bok bek bok bek pun....huhuhu...

Ini pun dekat sepuluh minit memikir macam maner nak start menulis nie...Nak tulis aper jer...Boleh tak?..huhu...Sambil mengunyah nasi goreng paprik yang dibeli d kantin, aku taip, aku delete, aku taip, aku delete....Last2 nasi da abes, satu ayat pun x siap lagi...(Time nie, aku da abes makan...)...

Dah pukul 2.15 pm...Tak bleh nak lama2 sgt nih...T petang or japgi sambil - sambil, (kalau ader idea...), aku post lagi...See ya....

No comments:

Post a Comment